مهاجم استقلال با انگیزه متفاوت گام به لیگ بیست وچهارم گذاشته است.

آرمان رمضانی در گفت‌وگو با قدس:  فصل متفاوتی را با استقلال رقم می‌زنیم/همه از VAR سود خواهند کرد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی در اولین هفته لیگ بیست وچهار احساسش از گلی که وارد دروازه شمس آذر کرد را این‌گونه بیان می‌کند:« خدا را شکر می‌کنم توانستم در هفته اول برای استقلال گل بزنم. حقیقت این است پس از اتفاقاتی که پیش از شروع فصل رخ داد، با انگیزه گام به میدان گذاشتم و می‌خواهم فصل متفاوتی را رقم بزنم. دوست دارم برای استقلال مهاجم مثمر ثمری باشم».

از رمضانی درباره اتفاقاتی که پیش از فصل رخ داد و حتی او تا آستانه حذف نهایی از لیست استقلال پیش رفته بود، پرسیدیم که او پاسخ هوشمندانه‌ای به این پرسش داد:« نمی‌خواهم به عقب برگردم. در فوتبال با تجربه شدم و می‌دانم فوتبال بالا و پایین دارد. گاهی روی خوش را به تو نشان می‌دهد و گاهی هم روی بدش را. من با این شرایط آشنا هستم و هر نوع اتفاقی را تجربه کردم. اتفاقات قبل از فصل متعلق به همان قبل از فصل است و نمی‌خواهم دیگر صحبتی درباره آن انجام بدهم. امیدوارم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم». وی درباره بردی که استقلال در هفته اول بدست آورد نیز این واکنش را نشان داد:« کار مهمی بود که بچه‌ها انجام دادند و من هم سهم کوچکی دراین پیروزی داشتم. اعتقاد دارم این بردها باید ادامه داشته باشد و نباید به همین برد بسنده کنیم. بازی‌های سخت بسیاری باقی مانده است. دیدید که شمس آذر چه تیم خوبی بود. آن‌ها به ما خیلی فشار آوردند و نشان دادند تیم بسیار آماده‌ای هستند. ما حریف بزرگی را شکست دادیم. شمس آذر فصل قبل یکی از شگفتی‌سازهای لیگ برتر بود. آن‌ها تیم یکدستی بودند و ما را اذیت کردند اما در نهایت ما توانستیم با برد زمین بازی را ترک کنیم و 3 امتیاز با ارزش بگیریم».

رمضانی درباره ورود وی ای آر به لیگ برتر هم این جملات را به زبان آورد:« تأثیر وی ای آر را خودتان در لحظه آخر دیدید. اگر وی ای آر نبود ما به حقمان نمی‌رسیدیم. به هرحال فناوری سبب شده کمتر به تیم‌ها آسیب وارد شود و به همین دلیل ما خیلی خوشحالیم که می‌توانیم از حقمان دفاع کنیم و به این ترتیب حقمان ضایع نشود. البته این مزیت برای همه تیم‌هاست و این طور نیست که فقط استقلال از این ماجرا سود ببرد. ما به دنبال اجرای عدالت هستیم و اگر هم فصل پیش گفتیم وی ای آر باید باشد، به این معنی نبود که فقط خودمان را ببینیم. قطعاً از وی ای آر همه تیم‌ها سود خواهند کرد و بهتر است در همه ورزشگاه‌ها از این ابزار استفاده شود».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.